ضمن تشکر از انتخاب دهکده تخفیف
برای عضویت در سایت دهکده تخفیف و خرید از آن باید در هنگام خرید یا در حالت عادی به قسمت ثبت نام مراجعه کنید. در این مرحله با وارد کردن اطلاعات لازم ثبت نام نمایید.
پس از عضویت و اخذ رمز و کلمه عبور، میتوانید از سایت خرید نمایید.
مشتریان گرامی قبل از انجام خرید به راهنمای سایت مراجعه نمایید .

روش پرداخت :
به منظور تامین رفاه هر چه بیشتر مشتریان ، فروشگاه پرداخت آنلاین از طریق درگاه بانکی و کارت به کارت کردن را برای مشتریان فراهم نموده است و پرداخت در محل نداریم

شرایط گارانتی:
گارانتی محصولات به عهده شرکت گارانتی کننده می‌باشد و دهکده تخفیف در قبال گارانتی انها هیچ مسئولیتی ندارد .

ارسال کالا:
ارسال کالا در شیراز با پیک و شهرستانها با پست و تیپاکس (شروع ارسال از 1 الی 3 روز کاری آینده )( هزینه ارسال بر عهده مشتری می باشد . )
پست پیشتاز = هزینه پست +جعبه پستی + بسته بندی + برچسب ادرس + پیک تا اداره پست
مدت زمان دریافت کالا با پست پیشتاز 5 تا 14 روز کاری است. (مدت زمان اعلام شده بستگی به منطقه پستی شما ممکن است کمتر یا بیشتر شود)
ارسال با تیپاکس برای شهرستانها : هزینه جعبه و بسته بندی را جدا از هزینه ارسال گرفته می شود (( هزینه کارتن و بسته بندی را کارت به کارت می کنند )) و ارسال می گرددو هزینه ارسال موقع تحویل از مشتری گرفته می شود (( هزینه ارسال پسکرایه هست و موقع تحویل دادن از مشتری گرفته می شود ))
در صورتیکه مشتری تمایل دارد با تیپاکس ارسال شود می تواند در واتساپ پیام بدهد که قیمت کالا و بسته بندی را حساب کنیم واریز کند بعد ارسال می شود .
ارسال کالا با پیک در شیراز : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 5 عصر ( باهماهنگی از قبل )
روز های تعطیل ارسال نداریم
کارت بانکی که با آن خرید می‌کنید باید به نام خریدار یا تحویل گیرنده باشد. در غیر اینصورت از تحویل کالا معذوریم.
باید مشخصات خریدار بصورت واقعی (یک شخص حقیقی) تکمیل کنید. برای این منظور می بایستی نام خریدار یا تحویل گیرنده با کدملی و مشخصات موجود در سفارش یکسان بوده و متناقض نباشد شایان ذکر است درصورت وجود هر گونه مغایرت ممکن است سفارش شما مسدود شده و وجه سفارش تا احراز هویت کامل در حساب دهکده تخفیف ، باقی بماند.
سفارش دهنده کالا بایستی آدرس دقیق محل دریافت مرسوله را هنگام ثبت سفارش وارد نماید. تبعات و هزینه های ناشی از آدرس اشتباه به عهده خریدار می باشد.
در صورت تمایل برای تحویل حضوری کالای خریداری شده بصورت آنلاین، از فروشگاه فیزیکی لازم است کارت شناسایی معتبر ارائه کنید، در غیر اینصورت از تحویل کالا معذوریم.

تحویل کالا در فروشگاه :
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 5 عصر ( باهماهنگی از قبل )
روز های تعطیل فروشگاه تعطیل می باشد .
مشتری گرامی : در هر زمان به حساب کاربری که وارد شوید در قسمت تاریخچه سفارس بر روی عکس چشم کلیک نمایید از ارسال کالا با خبر می شوید

نکات مهم :
1 – مشتری گرامی قبل از خرید کالا حتما توضیحات کالا را بخوانید ، چون بعد از خرید کالا ، جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض و پس گرفته نمی شود .
2 – بعضی از کالاها اورجینال دارند و غیر اورجینال ( کپی ، طرح ، فیک ، غیراصل ) که در جلو آنها در توضیحات کالا نوشته شده است لطفا دقت فرمایید .
3- کلیه کالاها قبل از ارسال تست می شوند و صحیح وسالم ارسال می گردد .
4 – دقت نمایید کالاهای شکستنی و برقی که در حین حمل و نقل پستی به شهرستان ها دچار شکستگی و خراب شدگی شوند قابل برگشت نخواهند بود . (چون در پست و تیپاکس رعایت اجناس را نمی کنند )
5 – در صورتیکه همان موقع از خریدتان منصرف شوید از مبلغ واریزی شما، 10 درصد بابت مالیات کم می شود و مابقیه پول به حسابتان برگشت داده می شود

باتشکر
مدیریت فروشگاه اینترنتی دهکده تخفیف