کالاهای عرضه شده در آنلاین شاپ دهکده تخفیف

آیا امکان مشاوره گرفتن برای انتخاب و خرید کالا در سایت وجود دارد؟

بله، کارشناسان ما در تمامی روز هفته از ساعت 10 صبح تا 7 عصر به جز تعطیلات رسمی بصورت کاملا تخصصی به راهنمایی شما در امر خرید می پردازند.

کاالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی برای فروش عرضه خواهند شد؟

گاهی به دلایل مختلف مانند عدم عرضه رسمی و گسترده محصول در ایران، وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به “ناموجود” تغییر پیدا می‏‌کند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست. با این حال دهکده تخفیف تلاش می‏‌کند تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند.

آیا تعداد خرید از یک کالا در دهکده تخفیف محدودیتی دارد؟

به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعداد کالاها در وب سایت فروشگاه اینترنتی دهکده تخفیف وجود ندارد، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیت‏‌هایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال می‏‌شود.

چگونه از کالاهای تخفیف دار دهکده تخفیف مطلع شوم؟

با عضویت در کانال تلگرام، اینستاگرام و لیست انتشار واتس آپ از آخرین فروش های ویژه و کالاهای خوش قیمت ما با خبر شوید.

ثبت نام و حساب کاربری

چگونه می توانم مشخصات کاربری را تغییر بدهم؟

برای تغییر مشخصات کاربری، شما می‏‌توانید با کلیک بر روی نام کاربری خود در بالای سایت، به قسمت “ویرایش اطلاعات” رفته و اطلاعات خود را تغییر دهید.

چگونه می توانم به اطلاعات خرید های پیشین خود دسترسی پیدا کنم؟

برای این کار ابتدا به حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا اطلاعات خریدهای پیشین شما نمایش داده ‏شود.

ثبت و پیگیری سفارش

چگونه می توانم مطمئن شوم که پس از خرید اینترنتی از دهکده تخفیف کالا به دست من خواهد رسید؟

دهکده تخفیف با بیش از 7 سال سابقه درخشان و تحویل موفق سفارش‌ها به سراسر کشور در زمینه تجارت الکترونیک به جایگاهی ارزنده دست پیدا کرده است.

نماد اعتماد الکترونیکی  و مجوز از اتحادیه کشوری ، از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت رسمیت و اعتبار دهکده تخفیف را تایید می کند. شما می توانید با کلیک کردن روی نماد اعتماد الکترونیکی  و نماد اتحادیه کشوری در صفحه اصلی دهکده تخفیف  از اصل بودن آن اطمینان پیدا کرده و با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید.

آیا برای خرید از دهکده تخفیف باید در سایت عضو شوم؟

بله، با اینکه برای اضافه کردن کالا به سبد خرید نیازی به عضویت نیست اما جهت تکمیل فرایند خرید و ثبت سفارش، باید وارد حساب کاربری خود شوید.

با عضویت در سایت دهکده تخفیف علاوه بر خرید کالا، شما می‌توانید از امکانات زیر نیز بهره مند شوید:

• مشاهده و مدیریت سوابق خرید خود

• به اشتراک گذاشتن نقد، بررسی و نظرات خود با دیگران

• آگاهی پیدا کردن از فروش‌های ویژه و قیمت بروز محصولات

در چه ساعتی از شبانه روز می توانم سفارش خودم را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

آیا می توانم از دهکده تخفیف برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

بله، پس از انتخاب کالا و اضافه کردن آن به سبد خرید، در قسمت نحوه پرداخت و ارسال می توانید مشخصات و آدرس فرد تحویل گیرنده سفارش را ثبت کنید.

هنگام تحویل سفارش نیز فرد تحویل گیرنده باید کارت شناسایی خود را به همراه داشته باشد.

چگونه می توانم از وضعیت سفارشی که ثبت کرده ام مطلع شوم؟

فروشگاه اینترنتی  دهکده تخفیف جزئیات وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. همچنین شما می توانید با وارد شدن به حساب کاربری خود، از وضعیت سفارشات خود مطلع شوید.

آیا می توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

تنها کالاهایی که در وبسایت دهکده تخفیف با وضعیت “موجود” و دارای قیمت هستند امکان سفارش گذاری دارند.

آیا می توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر دهم؟

تا قبل از تائید نهایی سفارش و کلیک روی دکمه “اقدام به پرداخت” شما می‌توانید سفارش خود را از سبد خرید حذف و یا اصلاح کنید.

پس از تائید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات 09178162503 تماس بگیرید.

آیا بعد از ثبت سفارش، باید با دهکده تخفیف تماس بگیرم؟

خیر

آیا می توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

شما می توانید علاوه بر سفارش آنلاین، با پیام دادن در واتس آپ با شماره 09178162503 سفارشات خود را ثبت نمایید.

پرداخت

آیا می توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

مبلغ سفارشم را چگونه می توانم پرداخت کنم؟

کاربران فروشگاه اینترنتی دهکده تخفیف می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در وب سایت فروشگاه اینترنتی دهکده تخفیف ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حساب‏‌های مربوط به دهکده تخفیف  برای همه کاربران وجود دارد.برای اطلاع از شماره حساب ها با شماره تلفن 09178162503 تماس بگیرید.

آیا می توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

خیر، دهکده تخفیف از پذیرش هرگونه چک بانکی معذور می باشد.

ارسال سفارش ها

آیا می توانم سفارشی را که با پست پیشتاز یا تیپاکس ارسال شده رهگیری کنم؟

بله، بعد از پردازش سفارش و ارسال آن، با توجه به نوع ارسال کد پیگیری پست یا تیپاکس در پنل شما قرار داده می شود و شما میتوانید از طریق سایت رسمی پست و تیپاکس وضعیت مرسوله خود را پیگیری نمایید.

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می شود؟

هزینه‏ ارسال با توجه به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به شما نمایش داده می شود.

آیا می توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

در صورتی که ساکن شیراز هستید با درج توضیحات برای روز و زمان ارسال کالا، ما تمام سعی خود را به کار می گیریم که سفارش شما را در ساعت مورد نظر به دستتان برسانیم.

زمان رسیدن ارسال‏‌های خارج از شیراز پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی بین 4 تا 10 روز کاری متغیر می باشد، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد.